Mijn naam is Sonja Verhagen, 36 jaar en al meer dan 10 jaar werkzaam als HR-professional.
Op mijn 20e ben ik begonnen als administratief medewerker bij een klein call center. Dit call center is hard gegroeid in enkele jaren tijd. Hier heb ik van alle facetten wat mee gekregen: boekhouding, opstellen klantrapportages, salarisadministratie en de laatste jaren op de HR-afdeling, wat ik al snel erg leuk en interessant vond. Ik wilde mezelf hier verder in specialiseren en ben dan ook de opleiding Personeelsmanagement gaan volgen via het NCOI.
Ik kreeg de kans om een HR-afdeling te optimaliseren bij een advocatenkantoor wat perfect aansloot op mijn studie. Na 5 succesvolle jaren, was het tijd voor een nieuwe uitdaging: ik werd aangenomen bij een organisatie met ongeveer 80 medewerkers. In de (bijna) 25 jaar dat het bedrijf bestond werd HR er een beetje bij gedaan. Hoog tijd dus voor een vaste HR-professional! En een uitgelezen kans voor mij om ook hier een gestroomlijnde HR-organisatie op te zetten. Na een jaar goed op weg te zijn, werd deze organisatie overgenomen door een grote, internationale organisatie. Binnen deze organisatie heb ik mijn carriere voortgezet als HR Business Partner.
Doordat ik nationaal en internationaal, bij kleine en (middel)grote bedrijven heb gewerkt, kan ik adviseren op zowel strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Ik kom graag bij u langs om te vertellen wat Verhagen HR Advies voor u kan betekenen!